05 marca 2019

Skuteczne katalogowanie to pozycjonowanie stron internetowych

Skuteczne katalogowanie to pozycjonowanie stron internetowych


Autor: Szymon Samuel Owedyk


Katalogowanie stron internetowych. to pozycjonowanie i reklama w internecie. Czasami może poprawić pozycję strony www w Google, innym razem odwrotnie. Jak więc poprawić jakość katalogowania, na co zwracać szczególną uwagę? Pomocna okaże się dla nas lista skutecznych katalogów internetowych. Top 50 i Top 100 Katalogów stron.


Katalogowanie stron internetowych jest bardzo blisko związane z pozycjonowaniem. Każdy właściciel strony internetowej powinien zadbać o to, aby pojawiła się ona w skutecznych katalogach internetowych. Dopiero wtedy do strony będą prowadziły linki z wartościowych katalogów, a Google oceni to bardzo pozytywnie. Ale dzieje się tak tylko wtedy, gdy wybieramy te najlepsze katalogi internetowe, o wysokim Page Rank, a przede wszystkim moderowane i właściwie uporządkowane.

Tylko takie skuteczne katalogi internetowe będą gwarantowały wartościowy wpisy dla naszej strony www. W takich katalogach internetowych będziemy mogli umieścić wpis na temat naszej strony firmowej, sklepie internetowym, blogu, serwisie czy forum. Aby dobrze zacząć, to musimy wiedzieć, na które katalogi internetowe warto się zdecydować.

W tym celu została przygotowana specjalna lista TOP 50 i TOP 100 katalogów internetowych oraz lista skutecznych katalogów stron, katalogi z wysokim page rank. Wystarczy takie hasła wpisać w Google, a wyskoczą nam gotowe listy wartościowych katalogów, w których warto jest uzyskać wpis prowadzący do naszej strony internetowej.

Ale lista takich skutecznych i wartościowych katalogów to dopiero początek. Szybko należy zwrócić uwagę na jakość wpisów, które umieszczamy w takich katalogach.

Wartościowe wpisy w katalogach internetowych

- Po pierwsze wpis powinien zostać umieszczony w kategoriach tematycznych dopasowanych do naszej strony.

- Po drugie każdy wpis musi być w pełni unikalny. Oznacza to, że nie kopiujemy treści wpisów do kolejnych katalogów. Przyjmujemy zasadę, że jeden unikalny wpis na 1 katalog, żadnego kombinowania, ponieważ Google od razu to wychwyci.

- Po trzecie nasze wpisy twórzmy jak najdłuższe. Czasami wystarczy wpis o długości 300 znaków ze spacjami. Natomiast wartościowy katalog internetowy daje nam możliwość przygotowania wpisu o długości do nawet 2000 znaków, więc warto z takiej propozycji skorzystać.

- Po czwarte kiedy umieściliśmy już wpis, to oceńmy nasz artykuł za pomocą dostępnych gwiazdek. Pozwoli to innym internautom, korzystającym z takich katalogów, o wiele szybciej zauważyć nasz wpis, a zarazem skorzystać z oferty, którą im zapewniamy.

- Po piątek katalogujmy kilka wpisów każdego dnia. Zbyt wiele wpisów, od kilkunastu do kilkudziesięciu na dzień, mogłoby negatywnie odbić się na pozycjonowanie - nie wyglądałoby na naturalne dla Google. Dlatego kilka wpisów dziennie.

Oto kilka wskazówek, dzięki którym Wasze katalogowanie stron internetowych przyniesie o wiele skuteczniejsze efekty w pozycjonowaniu. Skorzystało na tym już miliony właścicieli stron internetowych i Wy także możecie do nich dołączyć.

Wsparcie w katalogowaniu

Jeśli jednak potrzebne jest Wam wsparcie, to zawsze możecie skorzystać z pomocy Seo Copywritera, którzy przygotuje dla nas unikalne wpisy do katalogów internetowych. Możliwe, że dodatkowo specjalizuje się w katalogowaniu. Inna możliwość to późniejsze samodzielne katalogowanie bądź zatrudnienie firmy seo, agencji reklamowej, która się w tym specjalizuje.


CopywriterExpert - zapewniamy Copywriting (teksty) i Pozycjonowanie

Tworzenie responsywnych stron - projektujemy responsywne i mobilne strony www oparte na Wordpressie

Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

19 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie pozycjonowanie może być skuteczne przede wszystkim dzięki dobrej i doświadczonej agencji reklamowej. Na pewno jeśli sami nie wiecie jaką agencję powinniście wybrać pomoże wam ten artykuł http://lista20.pl/agencja-marketingu-internetowego-jaka-wybrac/ . jest tu wiele przydatnych informacji na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  3. Decydując się na katalogowanie strony, należy zwrócić szczególną uwagę na jakość katalogu, wiek jego domeny, i parę innych parametrów, które pomogą ocenić na jego wartość. Trzeba uważać, bo dodając byle gdzie możemy narobić sobie więcej złego niż dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obecnie, liczy się nie ilość linków, a ich jakość. Czy katalogowanie dostarcza wysokiej jakości linków? Na palcach jednej ręki jestem w stanie policzyć katalogi, które są naprawdę dobre i mogą wpłynąć pozytywnie na widoczność pozycjonowanej strony w wyszukiwarce Google.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie uważam, aby katalogowanie było skutecznym sposobem na zareklamowanie swojej firmy w sieci. Zdecydowanie lepiej byłoby zainteresować się reklamą na Facebook'u. Ta firma: https://fabrykamarketingu.pl/reklama-na-facebooku/ się w niej specjalizuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Żeby strona wysoko pozycjonowała się, musi zostać odpowiednio przygotowana (zgodnie z zasadami SEO). Kod powinien zostać zoptymalizowany, a na stronie powinny znaleźć się teksty w pełni unikalne, odpowiednio nasycone frazami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod wrażeniem. Bardzo ciekawie napisany artykuł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Anonimowy16:26

    Fajny artykuł
    Google

    OdpowiedzUsuń
  9. Anonimowy12:20

    KeyTurion to bardzo dyskretny program który umożliwia kontrolę
    komputerów osobistych, firmowych czy prywatnych. Jest to w pełni bezpieczna i legalna procedura coraz popularniejsza na świecie. Monitoruj komputer w swoim domu, firmi czy gdzie indziej! Sprawdź keylogger

    OdpowiedzUsuń
  10. Filip22:05

    Wszystkie działanie związane z reklamą firmy w internecie najlepiej powierzyć profesjonalnej agencji kreatywnej.
    Agencja kreatywna Śląskie

    OdpowiedzUsuń
  11. Polecam wejść sobie na stronę https://push-ad.com/blog/category/baza-wiedzy/ jeśli interesuje Was zwiększenie sprzedaży w Waszym sklepie. Dzięki tej stronie jest to naprawdę bardzo proste.

    OdpowiedzUsuń
  12. Anonimowy19:06

    Czy poszukujesz kompletnego narzędzia? Keyturion pozwala na wszystko to czego poszukujesz! Szpiegowanie pracy twojego pracownika pozwoli na optymalizację procesu jego pracy! Zobacz monitoring komputera

    OdpowiedzUsuń
  13. Halina08:53

    Bardzo ważna jest dobra reklama internetowa. Oczywiście pozycjonowanie jest podstawą ale warto też pomyśleć poważnie o reklamie w social mediach. Głównie na Facebooku: https://www.damaztorebka.pl/jak-wykorzystywac-facebooka-w-dzialaniach-marketingowych/ .

    OdpowiedzUsuń
  14. Anonimowy11:26

    Bardzo ciekawy artykuł. Pozycjonowanie stron internetowych to nie taka łatwa sprawa. Można zawsze przesadzić i dostać blokady na swoją stronę. Jeśli się na tym nie znamy lepiej zlecić to specjalistom. Jeśli ktoś szuka pomocy w IT to technodrome.pl
    może wam w tym pomóc. Osobiście sam korzystam z ich usług

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie bardzo wiem jak to teraz wygląda, ale chyba raczej na ogół odchodzi się od katalogowania. Ja bardzo chętnie wykorzystuję różne narzędzia SEO w swojej pracy. Jestem przekonany, że świetnie o nich napisano w https://zdalnymarketing.pl/wp/ktore-narzedzia-seo-warto-wybrac/ i jak najbardziej warto jest zapoznać się z tym artykułem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Leon11:52

    Pozycjonowanie strony internetowej to teraz standardowa procedura, jeśli właścicielowi strony zależy na jej sukcesie.
    https://semhub.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piotr19:19

    Pozycjonowania i kampanie w mediach społecznościowych to najlepsza metoda ta to, aby strona internetowa osiągnęła sukces.
    https://pryzmat.media/

    OdpowiedzUsuń
  18. inspirujące wpisy i fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń