27 marca 2018

Internauci ufają opiniom - wykorzystaj to!

Internauci ufają opiniom - wykorzystaj to!


Autor: karszu


Wyniki badania „Word-of-Mouth the Most Powerful Selling Tool" przeprowadzonego w 2009 r. przez firmę Nielsen pokazały, że najwięcej, bo aż 90% osób ufa opiniom znajomych na temat różnorodnych produktów czy usług.


Wyniki badania „Word-of-Mouth the Most Powerful Selling Tool" przeprowadzonego w 2009 r. przez firmę Nielsen pokazały, że najwięcej, bo aż 90% osób ufa opiniom znajomych na temat różnorodnych produktów czy usług. Zdanie internautów również ma spore znaczenie, gdyż aż 70% badanych osób ufa im i sugeruje się opiniami znalezionymi w Internecie.

Rekomendacje innych osób bywają nawet bardziej skuteczne od reklamy w TV, czasopismach, a także od banerach na stronach www. Fakt ten wykorzystują portale takie jak TwojFachowiec.net, które umożliwiają wystawianie ocen i opinii o usługodawcach, dostarczając w ten sposób pełnych informacji na ich temat. Dzięki temu internauci szukający zleceniobiorcy mają okazję do porównania zarówno oferty i dotychczasowych realizacji fachowców, jak i mogą zapoznać się z komentarzami dodanymi przez ich dotychczasowych klientów.

Internauci poszukują w Internecie opinii o wielu rodzajach produktów i usług, a znaleźć je mogą nie tylko na portalach, ale również na blogach oraz forach dyskusyjnych. Bardzo często okazuje się, że mają one duże znaczenie przy podejmowaniu ostatecznej decyzji o dokonaniu zakupu bądź też skorzystaniu z oferty. Ma to wpływ na strategie usługodawców decydujących się na reklamę w Internecie, którzy nie ograniczają się do zamieszczenia swojej oferty w serwisach ogłoszeniowych, ale także proszą klientów o wystawienie im opinii. W ten sposób docierają do szerokiego grona osób zainteresowanych ich usługami, kreując w ten sposób swój wizerunek i budując zaufanie.


Jesteś fachowcem? Dodawaj darmowe ogłoszenia i pozyskuj nowych klientów.
Licencjonowane artykuły dostarcza Artelis.pl.

4 komentarze:

  1. To prawda, dlatego tak wazne są działania w social media . Z resztą na http://pracaelastyczna.pl/jak-wykorzystywac-media-spolecznosciowe-w-dzialaniach-marketingowych/ można poczytać jak wykorzystuje się w marketingu portale społecznościowe

    OdpowiedzUsuń
  2. Fascynujący wpis. Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie prowadzony blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. blog jest extra bede tu wracać!

    OdpowiedzUsuń